Üld- ja tagasimakse tingimused
ÜLD- JA TAGASIMAKSE TINGIMUSED
Käesolevad
lepingutingimused kehtivad Lillerand OÜ (edaspidi Lillerand) ja
ostja (edaspidi Tellija) e-poe tellimiskeskkonnas www.lillerand.ee
MAKSE- JA TARNETINGIMUSED
Tellija
tasub, internetipoes tellimust esitades, kasutades pangalinki makseviisina või järelmaksu, mida pakub Montonio Finance OÜ. Lisaks on võimalik tellimuse eest tasuda deebet- ja krediitkaardiga, Apple Pay, Google Pay ja PayPaliga.
Kogu arveldamine toimub
eurodes.
Tellimiseks
tuleb Tellijal lisada soovitud kaubad ostukorvi. Ostukorv on näha ekraani ülemises
ääres, millel vajutades saab tellimuse sisu üle vaadata ja vajadusel koguseid
muuta, andmeid sisestada, lisasoove või märkuseid lisada ning ostu sooritada.
Tellimuse vormistamisel tuleb valida kohaletoimetamise viis. Lillerand
pakub kullerteenust Haapsalus ja Läänemaal (va saared). Lillekulleri maksumus
Haapsalu, Uuemõisa, Paralepa piires on 5.99 eurot. Ülejäänud Läänemaal on
lillekulleri maksumus 14.99 eurot. Teistes piirkondades kulleriga
kohaletoimetamine ainult kokkuleppel. Kaubale saab ise poodi järgi tulla
Lilleranna lille- ja disainistuudiosse lahtiolekuaegadel, siis on transpordi
tasu 0 eurot. E-poest on võimalik tellida uinuvad roosid ja disainipoe kategooria all olevaid tooteid üle Eesti Smartposti või DPD pakiautomaati, mille maksumus on 3,99 eurot. Pakiautomaati tellitud tooted paneme teele 1-3 tööpäeva jooksul.
Kõik e-poe tellimiskeskkonnas www.lillerand.ee esitatud tooted sisaldavad
käibemaksu 22%.
Sama päeva lille tellimusi palume esitada enne kella 15:00. Kullerteenust
osutatakse iga päev kella 07.30-18.00. Muudel kellaaegadel kulleriga
kohaletoimetamine kokkuleppel. Alkoholi sisaldavate tellimuste täitmist
alustatakse alates kella 10.00.
Lilli ja taimi sisalduvat tellimust
esitades arvestab Tellija vähemalt 3 tunnise etteteatamisega. Kui
tellimuse esitamise aeg on lühem kui 3 tundi, siis Lillerand ei vastuta
tellimuse õigeaegse täitmise ja kohaletoimetamise eest.
Pühade ajal (valentinipäev, naistepäev, emadepäev) ei saa
me garanteerida kulleriga kohaletoimetamist kellaajaliselt. Tellimused toimetatakse kohale päeva jooksul.
Tellimuse täitmist alustatakse peale maksekinnituse laekumist Lillerannale.
TELLIMUSE TAGASTAMINE JA MUUTMINE
Vastavalt
Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 (kiiresti riknev kaup), ei ole Lillerannal kohustust
võtta tagasi toodet, milles sisalduvad lilled ja taimed. Kui Tellijal on mõjuv
põhjus tootest loobumiseks, tuleb selleks esitada kirjalik avaldus hiljemalt 2
tundi peale kauba kätte saamist.
Tellimuse
muutmiseks tuleb helistada telefonile +372 5694 9761 või
+372 4766 237, kuid mitte hiljem kui
1 tund peale tellimuse esitamist. Kui tellimuse muutmine on edastatud Tellija
poolt hiljem kui 1 tund peale tellimuse esitamist, on Lillerannal õigus
tellimuse muutmisest taganeda.
Lilli ja taimi sisalduva toote tagastamisega seotud kulud kannab Tellija. Kui tootel esineb puudusi, mis on tingitud Tellija valest käsitlemisest, on Lillerannal õigus toote tagastamisest keelduda.
Tagastamisel
makstakse Tellijale raha tagasi samale pangakonto numbrile, millelt makse
laekus.
E-poest ostetud kaupadele, mis ei sisalda lilli ja taimi, kehtib 14 päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamisest.
Kui klient soovib taganeda tellimusest, mille sisuks ei ole Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 toodu – lilled, lilleseaded või -kimbud, kohustub ta sellest teatama Lilleranda kirjalikult. Kirjalik teade tuleb saata aadressile tellimused.lillerand@gmail.com või helistada numbritel +372 5694 9761, +372 4766 237. Teate sisuks tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Tellija kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon) ja tellimusest taganemise põhjus.
Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta. Tagastamisel kantakse raha samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
POOLTE VASTUTUS
Lilleranna
e-poes olevad pildid on kõik illustratiivse tähendusega. Meie lilli sisaldavad tooted valmivad loominguliselt seetõttu Lillerand ei saa tagada, et tellitud toote välisilme on täpselt sarnane pildil esitatuga. Lilled on hooajaline toode ja alati ei pruugi olla kõiki
lilli saadaval, eriti kui tellimuse tähtaeg on lühike (1-2 päeva). Lillerand jätab endale õiguse, soovitud lõike- või
potilille värvitooni puudumisel, teha asendus teise ligilähedase värvitooniga,
et üldmulje säiliks ja toote rahaline väärtus ei muutuks. Samuti lillekimpude, lilleseadete ja pärgade tegemisel
jätab Lillerand endale õiguse teha asendusi lillevalikus, et üldmulje säiliks
ja toote rahaline väärtus ei muutuks. Piltidel olevad vaasid ja dekoratiivpotid
ei kuulu toote juurde, kui toote kirjelduses ei ole eraldi märget.
Tellija
vastutab e-poes esitatud andmete täpsuse ja õigsuse eest. Tellimuse puuduste
eest vastutab Tellija, kui andmete sisetamisel on edastatud ebaõiged andmed Tellija
poolt Lillerannale.
Tellija vastutab, et adressaat, kellele alkoholi sisaldav toode tellitakse, on vähemalt 18-aastat vana. Alkoholi sisaldavate toodete tellimisel on Lillerannal vastavalt seadusele õigus keelduda toote üleandmisest, kui isik ei ole 18-aastat vana.
Lepingust tulenevate kohustuste mittetäitmist või mittenõuetekohast täitmist ei loeta Lepingu rikkumiseks, kui selle põhjuseks on asjaolud, mille saabumist Pooled Lepingu sõlmimisel ette ei näinud ega võinud ette näha (Vääramatu jõud).
Pool, kelle tegevus lepingujärgsete kohustuste täitmisel on takistatud Vääramatu jõu asjaolude tõttu, on kohustatud sellest koheselt kirjalikult teisele Poolele teatama.
Vääramatu jõu asjaolude esinemisel pikenevad Lepingust tulenevad tähtajad Vääramatu jõu asjaolude esinemise perioodi võrra.
LEPINGULE KOHALDATAV ÕIGUS
Kõigi Lepinguga seonduvate küsimuste, mis ei ole selgesõnaliselt või tingimusteta lahendatud Lepingus sisalduvate tingimustega, lahendamisele kohaldatakse Eesti õigust.